Thursday, December 22, 2011

Mencari Sinar Aidilfitiri

Assalamualaikum semua...
Aku nak kongsikan satu cerita dimana aku sebagai pengarah mengarah sebuah filem pendek
untuk persembahan kelas aku.. Actually filem nie memang tidak dirancang, pada awalnya, aku hnya mencadangkan nak wat video pendek,sebab malas nak wat persembahan atas pentas, tup2, budak2 kelas aku bersetuju.. emm,, dah tue,,nak wat cem ne, terpakse lah aku ikut..
Video selama lebih kurang 14 minit nie dikarang scriptnye oleh aku sendiri, 3 hari nak siapkan kot, 5 helai kertas, dah macam novel ombak rindu siut,,hahaha,,
and lakonan disiapkan hanya memakan satu hari setengah jaa,,
Editing dilakukan oleh aku jugak, tapi first editing, berlaku kerosakkan sirius dimana lepas aku mengedit selama 6 jam lebih terpadam sia2,,macam haram,,but aku dengan gagah perkasa bak supermen bengong pun melakukan editing tersebut dan mengambil mase selama 14 jam tanpa henti..
Finally,,SIAP PONNN!!!!
hahaha...
Saksikanlah...








  • Pengarah : Fauzan
  • Editor : Fauzan
  • Videographer : Fauzan - Abul - Afiq
  • Skrip : Fauzan
  • Dan dibintangi oleh pelajar2 Politeknik Merlimau ( DTK 3 ) : Sakinah, Ezzad, Anwar, Radhi, Fareha, Wani dan turut di bantu oleh pelakon2 tambahan...
    Terime kasih aq ucapkan kepada korang sume,,korang mmg sporting gile babeng!
    Cayok2!!!

No comments:

Post a Comment