Friday, April 20, 2012

Final Outing [Sem 2]

Hye!!! Saya upin dan ini adik saya ipin,, hye!!!
Assalamualaikum para - para pembaca yang suke membaca ayat-ayat wa yang meraban ini,
tapi tidak mengapa begitu jua segalanya, hari ini,
aku just nak share sebuah kisah kehidupan orang - orang yang kebiasaannya biasa,tetapi tampak gayanya agak menakjubkan dari sangkaan orang yang luar biasa jadiannya itu...
Hehehe,, (jika x faham,sile ke google translate ke german punye language ye)
sudah lah,
ok,
Selama ini, kebanyakkan outing2 photography nie selalunya diikuti oleh orang2 photografi, contoh nya dalam sekumpulan photografer,semua nya berjalan dengan satu niat dan matlamat is to capture bende yang dia rasa cantik dan dia rase "Oh My goodness,my pic very beuty" padahal dia sowang je syok sendiri,, and itulah matlamat seseorang photograher.. At the same time, mereka akan saling share mengeshare sesama sendiri apa hasil bumi kerajaan photo2photographer ini pada umum untuk menunjukkan apa yang dia nampak,, dan inilah salah satu alternetif untuk berkongsi "mata" or "vision" pada orang lain..

DAN

wujud lah satu pandangan yang berlainan dari seorang photografer dan seorang guru fizik yang berjanggah antara satu sama lain kerana pandangan yang berbeza,, ikut kajian ahli sains lah,bukan ahli bina badan atau ahli-ahli persatuan pandu putri semalaysia yang di iktiraf oleh kakitangan sekolah menengah dan sekolah rendah ataw pra sekolah sekalian..teet..ok sambung, kebanyakkan orang-orang yang berfikiran illustrasi "seni" bnyak menggunakan otak belah kirinya dan bagi orang-orang logical "1+1=2" pula banyak menggunakkan otak sebelah kanannya.. dan kejadian-kejadian yang berjanggahan apabila 2 orang yang berbeza fikiran bertemu dan berdebat,hasil amat lah garau dan bahaya.. oleh yang sedemikian rupa parasnya mereka adalah berbeza "kecuali" he's power of math or physic or kimia bagai and he's also composer or musician or photografer and aku letak dia dalam kategeri "KESEIMBANGAN" and also talanted..

SO,

tujuan aku bukanlah tok membebel bagai tentang kedidak samaan ini,,just nak share video outing sem 2 aku yang tibe2 je ade dalam my lovely white samsung external harddisk ku ini..
dan aku nak bitawu pendapat aku lah is "satu gambar ada beribu cerita" tetapi "satu video membawa beratus juta makna dan cerita disebaliknya"
hahaha..
cam pengarah poli je aku ini kan oi,,

Enjoy it,,




Mekasih banyak-banyak to
-Ahmad Azdi
-Afiq
-Abul
-also to me "Fawzarn"

kerana rajin- rajin kan diri untuk berlakon..
:D

2 comments: